Doporucte osciloskop?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Neděle Září 14 22:11:56 CEST 2008

Mozete prosim rozviest co sa neda merat? Aby som si rozsiril
obzory. Podla mna su ekvivalentne, a oba druhy maju svoje muchy.

Co sa tyka povodnej otazky, ja by som jednoznacne isiel do
"overenych Tekov", aj ked, pozeral som aj po Rig... a pod.
Bohuzial, tam 300MHz a viac pasmo ide asi cenovo dost vysoko aj
na ebay. V praci mame tek-y a aspon ja osobne si neviem
vynachvalit (je to neake TDS...). Ani domov by som asi ani nic
ine nechcel (hlavne z priestorovych dovodov - BM... skutocne
nemam kam dat).

Slavo T.