Rucni navinutí trafa?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 14 11:46:46 CEST 2008

Hezke poledne,

    parametry se daji vypocitat ruzne. Internet je plny programu pro
pocitani. Napriklad tady: http://www.slunecnice.cz/sw/transformator/

    Osobne si myslim, ze namotat rucne oddelovaci trafo je znacna fuska
a pokud se to dela poprve, je to castecne o zivot. Osobne bych si ho
nechala udelat u Tronicku, ackoli je to docela drahe. Jedno takove od
nich mam a funguje dobre, hezky vypada a navic mu ruci za to, ze mne to
pri jednoduchem doteku nezabije. Tedy snad... ;-)

    Jinak tomu udelat trafo mirne zvysovaci neni nic nebrani. A
predrazeni regulacniho autotrafa take neni nemozne.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz