Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Září 13 22:05:49 CEST 2008

Zdravim,

hezka prace. Ja ty rovnice pro Peltiery mam v kupe materialu, takze konecne
to mam sesypane na jenom miste:).
A taky jsem nemel poneti o firme RMT Ltd., znam jen nejake z Ciny, par v
USA, hlavne Melcor a jednu v Rusku, Kryotherm.
RMT je pro me novinka:).

M.P.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej
Sent: Saturday, September 13, 2008 6:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Jak jste se v HW kofeře ptal na toho Peltiera, tak mě napadlo, že bys se vám
mohla hodit moje bakalářská práce na podobné téma (včetně realizace) uložená
na adrese http://ikoras.iglu.cz/other/Peltier_Harwot_BPJ.pdf .

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 080913-0, 13.09.2008
Testovano: 13.9.2008 22:05:49