Re: amatérské orientační měření EMC - Trochu OT a mimo

Sobota Září 13 20:28:48 CEST 2008

na to ESD by šlo použít VN trafo z monitoru, k němu zbastlit měnič a pro
zpětnou vazbu z napětí použít VN dělič v trafu (výstup pro ostřící napětí).
VN Kondenzátor 300 pF asi Leydenská láhev? Skleněné nebo plastové destičky
tl. 2mm a mezi nima alobaly? Zbastlit se dá ledacos. U toho výboje je
potřeba se řídit normou, tuším že u toho je potřeba plechová deska jako
protiváha. Je to především VF záležitost.
Anděl

----- Original Message -----
From: "pavlp pavel" <pa-vep@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 13, 2008 3:30 PM
Subject: RE: amatérské orientační měření EMC - Trochu OT a mimo

Páč potřebuji občas aby konstrukce s jednočipy byla trochu odolnější proti
el.statice, např. venku při bouřce, tak jsem si vytvořil parodii na teslův
trafák a mám zjištěno, že když konstrukci odstíním (třeba v hliníkové
krabičce) tak, že vydrží poblíž tesláku, vydrží skoro vše, snad né jen zásah
bleskem.

Na vyzařování jsem ještě žádnou home made fičurku nevymyslel, krom
přeladitelných tunerů pomocí DA v MCU, když už jsou ty spektráky tak drahé

vývoj software   http://visualprog.cz