Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Září 13 18:10:32 CEST 2008

Zdravim,

presne to tam bude pouzito. Jne jsem tomu dosud nerikal spacer-blok:).
Ta hmotu chci mnoem pevneji nez polystyrene z duvodu lepsiho usazazeni a
moznosti rozperkama ze vsech stran prytlacim a tiim zachytit. A soucasne
zajistit vetsi stabilitu.
To penove sklo tomu vyhovuje, myslim...

U polystyrene bych musel resit usazeni nejspis prisroubovanim na nejakou
nosnou desku.
A tomu bych se rad vyhnul kvuli dalsim ztratam...

M.P.