Umela hmota? Teplo izolujuici? Obrabitelna? Levna?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Září 13 12:51:57 CEST 2008

Zdravim,

stavime, teda spis projektujeme, kyvetu ve ktere budou zabudovany primo
Peltiery,
magneticke michani, teplotni sondy, vodivostni sonda a cele to ma mit
optickou osu pro mereni
fluorescence a nebo dalsich podobnych mereni...

Potrebujeme ji necim rozumnym obalit. Na rozhrani kyveta-Peltier-izolace
jsem uvazoval teflonovou
objimku zapustenou kolem Peltieru, ktera udela zakladni izolaci mezi teplou
a studenou stranou Peltieru,
aby se omezil tepelny zkrat. Mozna ten teflon jeste uvazim...

A zbytek izolace by mohl mit lepsi tepelne vlastnosti a horsi vlastnost pro
obrabeni.
Uvazuji, ze by to byly poskladane desticky z nejakeho vhodneho materialu,
kterym se ze vsech
stran ta kyveta obklopi a soucasne vnejsimi rozperami by se provedlo
pritlaceni cele kyvety ze jednotlivych stran.
Takze ten material musi vydrzet "rozumny" tlak, nesmi se rozdrolit,
popraskat nebo promacknout.

Penove sklo vypada na tu vnejsi izolaci zajimave:
Foam Glass  	0.042	W/m K

Naopak na objimku by stalo za uvahu Vami zminovane PVC oproti teflonu.

PTFE			0.25	W/m K
PVC			0.19	W/m K

S pozdravem,
		Marek Pavlu