Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Září 12 21:39:01 CEST 2008

Ahoj,

vcera mi prisel ten oddelovaci transformator, ktery jsem predevcirem
objednal, takze jsem mohl provest prislusna mereni. Bylo toho docela
dost, tak se mereni protahlo i na dnesek.

Jak jsem slibil, posilam vysledky mereni. Napeti a proud byly mereny
presnejsim multimetrem True-RMS na vstupu i vystupu transformatoru.
Digitalni osciloskop byl pripojen na primar transformatoru, sonda pro
prubeh napeti na odporovy delic 1M/10k, sonda pro prubeh proudu na
bocnik 47R.

Zmeril jsem jeden EI transformator a dva toroidni transfomatory,
pricemz ten EI je vykonove i napetove srovnatelny s prvnim toroidem.

Vysledky mereni jsou zde:

http://www.clexpert.cz/uc.pdf

Komplet vcetne vsech cisel, tj. s tabulkami vzorkovani napeti a proudu
je to zde:

http://www.clexpert.cz/uckomplet.pdf

Jsou tam i prubehy jednotlivych velicin - jak screen z osciloskopu,
tak potom namalovane z prislusnych dat prevedenych na spravne hodnoty
napeti a proudu dle multimetru.

To je vse, cekam na pripominky.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory