AVR mega 8, timer1, zmena stavu OC1A vystupu

Butrus Damaskus butrus.butrus@gmail.com
Pátek Září 12 19:12:09 CEST 2008

2008/9/12 Tomas Chvatal <tchvatal@ezop.cz>

>  >A neni to tak, ze pri CTC (WGM10:13 = 0x4) se PWM ovlada pomoci _obou_
> OCR1* registru?
>
> O tom nevim - ctc v mem pripade by nemelo generovat PWM. Jen pri shode
> nahodi (nebo podle nastaveni shodi nebo neguje) vyvod OC1. Takze
> max. generator se stridou 1:1.

No, me jen bylo divny, ze nastavujete OCR1A, ktere by melo predstavovat TOP
(maximalni hodnotu, kam az casovac dojde), kdezdto hodnotu zmeny (tedy
prinejmensim bavime-li se generovani PWM) predstavuje prave OCR1B (jestli si
to dobre pamatuju a nekazu vam tady blaboly :).

Kazdopadne, jak uz jsem psal, pokud potrebujete jeden z techto casu
generovat externim signalem, tak na to je vhodnejsi onen druhy CTC mod,
ktery pro spousteni pouziva ICP pin. Doufam, ze to nepisi prilis zmatecne
:o, nejsem moc vyspany... :o