AVR mega 8, timer1, zmena stavu OC1A vystupu

Butrus Damaskus butrus.butrus@gmail.com
Pátek Září 12 17:47:50 CEST 2008

2008/9/12 Tomas Chvatal <tchvatal@ezop.cz>

> Zdravim,
>
> mam casovac 1 (16 bit) nastaven na mod 4-CTC - pri dosazeni shody
> se nahodi vystup/pin OC1 do log.1. Ok, to chodi, ale jak
> ho muzu (az se mi to hodi) zase shodit dolu ?
> Zkousel jsem FORCE  pres FOC1A - nic.

A neni to tak, ze pri CTC (WGM10:13 = 0x4) se PWM ovlada pomoci _obou_ OCR1*
registru?

> Potrebuji ho shodit dolu pri pruchodu sinusovky nulou - delam fazove rizeni
> vykonu.
> Delam to tak ze pri U=0 se mi zavola INT0 a tam nastavim casovac (TCNT1) na
> 0.
> Pak cita dokud neni shoda s OCR1A a pri shode sam nahodi OC1A do 1 - triak
> se otevre.
> Doporucili byste jiny pristup ?

 Nepomohl by mod CTC / WGM10:13 =0xc? Tam je "TOP" nastaven z ICP.
(Ale jinak mi nastaveni TCNT1 "natvrdo" neprijde jako nejak zvlast spatne
reseni, co proti nemu mate?)