Zenerky - nefunkcni, mereni atd..

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Září 12 16:36:32 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    no tento zpusob mereni Zenerek zda se mi byti ponekud nestastny.
Dost dobre se mohlo stat, ze jste si je odvaril sam. Pri mereni Zenerky
je dobre ji predradit odpor, protoze vystupni kondenzator zdroje muze
choulostivejsi diodu bezpecne znicit. Bohuzel to je osobni zkusenost.

    Jinak neni problem si udelat jednoduchy zdroj proudu a primo na
diode merit napeti.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz