[OT] Cim natrit ocel, aby byl nater co nejvice mechanicky odolny?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Září 12 15:46:31 CEST 2008

Tak jste me donutil se kouknout co to mam za barvy - pokud se nepletu a
popis sedi tak mi michaji Duralit Premium od MaxMayer coz je barva
pouzivana treba na motorky - kde plasty/kapotaze trpi a hlavne vibruji -
stejne jako na te lodi.
Kupoval jsem tu barvu naposledy pred 4 roky a dali mi navazenou barvu,
tuzidlo, zmekcovadlo a 0.5l redidla. Vse v pixlickach, ktere jsem jen
smichal a doredil. Ta barva stoji co jsem se dival na netu kolem 2.500Kc
bez DPH za 1l. Nelze asi cekat, ze se mi s tim budou pripravovat
zadarmo. Je to asi stejne jako kdyz si koupite u chobota jeden rezistor
SMD 1206 za 2Kc.

Radek Vicek