Barevna laserovka do kancelare.

aze azehw@volny.cz
Pátek Září 12 14:04:05 CEST 2008

Za cenu jedné barvy do OKI se pořídí náplň 4x150g pro celou tiskárnu.....
AZE

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "Konference HW news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 25, 2008 1:27 PM
Subject: OT: Barevna laserovka do kancelare.

Dobry den,

vybiram barevnou laserovku do kancelare. Hlavne na dokumenty a dopisy.
Vetsina tisku CB, barevne treba hlavicky, loga nebo nejake ilustracni
obrazky. Fotky moc ne, spise vubec ne.
Hlavni jsou asi nizke provozni naklady. Hodi se i duplex (uz se mi to
nechce otacet) a pripojeni do LAN - to vyuziju casem. Cena tak kolem 10
tis. Kc. Tisice stranek take netisknem, takze v tomto smeru vyhovi cokoli.

Vybral jsem Samsung CLP-610ND:
http://www.samsung.com/cz/consumer/detail/spec.do?group=printersmultifunction&type=printersmultifunction&subtype=colorlaser&model_cd=CLP-610ND/SEE&fullspec=F

Doplnovani toneru jsem nikde nenasel, takze asi budu muset kupovat
originalni tonery. U inkoustovek jsem se take kdysi snazil o
alternativni tonery nebo sady na doplneni, ale pak jsem to vzdal. Mel
jsem s tim porad problemy. Vim ze u CB laserovek problemy nejsou, tam
jsem to nechal doplnovat v pohode.

Je to dobry vyber? Nebo nejakou jinou, u ktere se da toner doplnovat a
pak vyjde tisk levneji?

--
Martin Hanek