Zenerky - nefunkcni, mereni atd..

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Září 12 12:56:44 CEST 2008

Prave ze vsechny maji potisk a nejsou to obycejne diody... verze s 33V
mne nenapadla, mozne to je, ovsem nemam po ruce ani napeti kterym to
zmerit...
Zkusim snizit proud pro mereni tech druhych a asi opravdu nejaky
jednoduchy meracek udelam, aby ten kdo osazuje mel moznost to
kontrolovat, protoze pak predelavat je hruza...

Druha vec co mne zarazila je obycejna LED dioda..

Pouzivam 5mm cervene a zelene.. Jak znamo, dlouhy vyvod u led je +. No
jo, jenze taky na strane + je zkoseni pouzdra... a helemese - cervena
LED ma skoseni na strane minus a zelena na strane plus... pak se v tom
clovek vyznej a neotoc to :-D mam pocit ze boj o cimdal nizsi cenu
soucastek se zacina prudce projevovat na problemech s nimi spojenymi...

Petr