[OT] Tlak v PB flasce?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 11 22:03:33 CEST 2008

Problem bude v tom jak psal Danharduv kocour (jak se vlastne jmenuje
jmenem) ze v kyslikovy flasce je jen plynna slozka, ktera se chova jinak
nez neco co vypada jako papinak s naplni PB. Tzn. ze se zvysovanim
teploty dochazi k odparovani kapalne slozky a odhaduji, ze ten tlak
poleti vzhuru vyrazne rychleji.

Radek Vicek