[OT] Tlak v PB flasce?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 11 21:36:59 CEST 2008

Tak ted fakt netusim, ktera bije. U obou mate predepsany jmenovity tlak
- u kazdeho jiny protoze v kazde flasce je ten tlak jiny - je zbytecne
delat PB redukcak na 200bary kdyz tam ten tlak nikdy nebude.

Musite brat v potaz, ze kazdej ten plyn ci tak smes ma jine teploty varu
a i jinej fazovej diagram (tady si to jen tipuji). Proto ma kazda flaska
jinej tlak pri stejne teplote.

Radek Vicek