[OT] Tlak v PB flasce?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Září 11 21:15:51 CEST 2008

Vsak to pisu, nepochopitelne je, ze u ostatnich ventilu se uvadi jmenovity tlak, pokud se nepletu tak kyslik se plni na tlak 200baru coz je jmenovity tlak pri 25C,pokud na flasku necham prazit slunce, tlak stoupne,sice ne tak jako u PB, ale stoupne, presto se uvadi jako vstupni tlak tlak jmenovity tj 200baru a u PB se uvadi 25baru.

>A co je na tom tak nepochopitelneho? Proste kdyz tu flasku nechate stat
v aute na slunicku a privezete si ji domu tak v ni bude treba tech
25baru. Kdyz ji nechate zmrznout treba na -40stC tak v ni bude trab jen
0.5baru.
Radek Vicek