LHC: druhy beam presiel

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 11 12:42:38 CEST 2008

neviem mam z toho taky zvlastny pocit. Seminar som ponukol ked som bol
naposledy v skole a bolo tot ake divne. Niekto to musi zorganizovat,
potom sa hladala skatulka kam to zaradit, nakoniec sa nasli nejake
seminare pre dochodcov ktore sa robia na skole, ze tam by sa nieco dalo
urobit, ale nie viacej ako 1 hodinu a take...
Kdezto pan Tosa to zobral uplne z ineho uhla. Najprv ma nahanal aby som
urobil seminar, potom som ja jemu vysvetloval ze potrebujem minimalne 2
hodiny casu, potom urobil plagaty, rozvesal po skole, zorganizoval
vsetku techniku, dokonca boli aj chlebicky pre publikum a miestnost bola
narvana :-)
Proste uplne iny pocit ked vidis ze velmi chcu aby si prisiel a je im
luto ze ta nemaju ako zaplatit versus vnucujes sa ze by si mohol urobit
seminar lebo mas pocit ze subjekt je zaujimavy.
b.