LHC: druhy beam presiel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 11 12:12:58 CEST 2008

No pokud je na konci výzkumu nějakej objev, tak to nebyly vyhozený
peníze. Například let na Měsíc, t.č. byl podle mě dobrej hlavně na
pozvednutí ega USA a v podstatě šlo o součást studený války. Ale ve
finálu všechny ty odborný znalosti kolem raket jsou nám k něčemu dobrý
- páč ty rakety vynášej na oběžnou dráhu všechny ty komunikační
družice, včetně těch pro GPS.

BTW, kdo vlastně financuje LHC?

Pavel Kadečka.