LHC: druhy beam presiel

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 11 11:38:59 CEST 2008

ano, presne tak. Neutrin len zo slnka prelieta kazdym centimetrom
stvorcovym povrchu zeme kazdu sekundu radovo 10^9 (fyzici nech
upresnia). Ak si dobre pamatam tak len z kazdeho jadroveho reaktora
odteka niekolko desiatok MW v neutrinach (ktory ma tepelny vykopn ~GW,
co su bezne reaktory aj u nas).
Neplechu robia vsetky velke hmotne castice ktore prelietaju polovodicmi.
b.