Prieskum spotreby v domacnosti, bolo: znovu Solarni clanky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 11 10:54:16 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 11.9.2008 od Petr Zapadlo:

> Přemýšlel jsem to postavit kolem PIC 16f873, se kterým jsem už něco
> dělal, ale zatím jsem neřešil dostatečně velké úložiště dat, do
> ramky to nechci, aby si to pamatoval co změřil i po výpadku
> napájení, elegantní a levná by byla SD karta, ale tu jsem
> programátorsky ještě neobsluhoval, tak se mi do toho z časových
> důvodů moc nechce. Proto jsem se ptal, zda někdo neměl swtejný
> nápad, který by byl dotažen o kousek dále.

Pokud jsi s SD kartou jeste nic nedelal a navic mas malo casu, je
velmi pravdepodobne, ze se hned na pocatku zaseknes na nejake
nekompatibilite, pokud nemas nejakou funkcni a overenou knihovnu pro
SD karty.

Doporucil bych bud pouzit nejakou Flash pamet typu normalni integrac
(dostupne s velkou kapacitou), pripadne FRAM od Ramtronu (pokud by
stacila kapacitne). Ale to bys pak musel prenaset do PC. Pokud bys
chtel neco elegantniho, pak doporucuji Vinculum:

http://www.clexpert.cz/elektro/vinculum/

Velmi snadno a velmi rychle do sve aplikace integrujes podporu
flashdisku, pevnych disku na USB apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem