OT: Re: LHC: druhy beam presiel

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 11 11:12:18 CEST 2008

No možná že zrovna Váš farář o tom nic vědět nebude, ale pokud potkáte
faráře opravdu znalého katolické tradice, pak se nebudete stačit divit. Je
jich tu v česku už hodně málo, ještě míň je jich ochotných mluvit protože
jsou staří a nemocní a nestojí o problémy, ale jsou tady. Třeba teď v sobotu
bude jeden takový na sv. Hostýně sloužit tridentskou mši sv. Mnohem lépe je
ale navštívit tradiční mši sv. v litoměřické diecézi (kocour není doma,
myši... však znáte), tamější pan farář je opravdu správný katolík. Jinak pro
toho koho to opravdu zajímá, velmi doporučuji navštívit michaelsa.eu a od
pana rytíře - aha pardon, já zapomněl že pro-zedník masařík tyhle tituly
zakázal, si pořídit nějakou knihu.

Zednáři usilují o jednotné náboženství pro všechny lidi, aby se jim pak lépe
vládlo. JPII napáchal mnoho škody, jak v rodinném životě, tak i ekumenizací,
proto si ho zástěrkáři hýčkali. Informace viz výše.

Evropa byla vybudována na katolických základech, potom podstatná část Evropy
odpadla k protestantismu a jediný kdo kupodivu směřuje v současné době ke
katolicismu je pravoslavné Rusko a Ukrajina + možná ještě nějaké tamější
státy. Evropa jako taková zhyne na tzv. "křesťanské" zákony a mravy, protože
už dávno nejsou nejsou katolické, ale protestantské, založené na
luthero-wyclefo-husových bludech. V současné době se však už v Evropě nedá
mluvit ani o "křesťanských" zákonech, máme tu zednářské, všeobjímající,
pravdoláskově duhové, katolické hodnoty likvidující, zákony.

Prosím o konec debaty, ať nevzrušíme adminy.