LHC: druhy beam presiel

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 11 09:45:48 CEST 2008

Kdyz chcete videt, z ceho se uvnitr sklada mobil, vemete ho a vsi silou s nim
mrsknete o betonovou podlahu. Rozlitne se na tisic kousku a ty pak muzete v
klidu studovat. Kdyz chcete videt, z ceho se sklada castice, mrsknete s ni
vsi silou budto proti "betonove podlaze" nebo proti jine castici (pripad LHC)
a uvidite tentyz efekt.
Bylo to sice tremi vetami, ale snad je to jasne.

Jakub Serych