Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 11 01:57:14 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 10.9.2008 od Milan Mlynarčík:

> Ako som uz pisal, je tu spusta schopnych ludi (Vas tiez povazujem za
> jedneho z nich). Mnohym z nich by ich rozne tituly vydali na cely
> riadok. No ani jeden (okrem Vas) to nerobi - nemaju to zapotreby.
> Nikdy ste sa nad tym nezamysleli preco ? Proste v tejto (dost
> zvlastnej (myslene v dobrom!) komunite sa berieme tak nejak
> "rovnocenne" a nikto nepotrebuje machrovat pred ostatnymi nejakymi
> titulmi (ci uz skutocnymi alebo vymyslenymi). Podla mna ani Vam to
> skutocne netreba. No napriek tomu nas "trapite" tym zvlastnym
> [...]

Jenze s tim nic nenadelam, to si musis vyresit sam v sobe. Mam tedy
navrh. Venujme se technickym problemum a nikoliv svym komplexum z
cizich signatur.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem