LHC: druhy beam presiel

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 10 22:04:43 CEST 2008

> Eeee, to sa nerobi dynamicky, nejakou "spatnou vazbou" z predchadzajuceho obehu?
> Asi som prilis naivny...

nie, to je ako cesta. Ta sa raz vyasfaltuje a potom sa uz len dotahuju
rohy :-) A chces aby ta cesta bola co najrovnejsia a bez hrbolov.
Dynamicky sa riadi potom to "auto" co po nej beha.

> Ozaj, ten ste mali "predladeny"?

Oni su vsetky spolu zviazane. Referenciu udava vzdy ten najvacsi pre
vsetky mensie. Sychnronizuju sa na neho. Je to celkom zaujimave, lebo su
to dve plne dynamicke sustavy. Ta mensia sa musi zasychnronizovat tak
aby to co posiela prislo presne do 400MHz periody s chybou jednotky
stupnov. To sa potom dotiahne dynamicky ako si spominal. Je to na pivo
ktore som zmeskal, treba pri tom trochu kreslit :-)

> Prave preto mi nie je jasne, preco musite z nich spravit prvych desat prave tento vikend .
>
> Ale to je asi otazka na Tvojho sefa (ze ho pozdravujem, a ze teda to zmeskane pivo plati on - neviem ako je s Tvojou prepadnutou letenkou...)

ani nehovor... volny den som nemal uz asi 3 mesiace. Som celkom nasraty,
bohuzial toto nema na svedomi sef ale vyssie vedenie. Preco to ale
museli naplanovat na jediny dlhy vikend tento rok nechapem ani ja ani
vela dalsich ludi :-)
V kazdom pripade bude dalsi material na seminar, ktory som chcel znova
urobit pred vianocami. Uvidime ako Tosa vybavi...