LHC: druhy beam presiel

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 10 22:01:53 CEST 2008

>Dalsi krok je vyladenie trajektorie tak aby ten zvazok obehol dokola
>vela krat, napriklad 100.000 krat. Toto vyzaduje uz peclive meranie
>nepresnosti a ich kompenzaciu.

Eeee, to sa nerobi dynamicky, nejakou "spatnou vazbou" z predchadzajuceho obehu?

Asi som prilis naivny...

>Medzicasom sme
>mohli zmerat chybu energie castic prilietajucich z "budica"
>(predchadzajuci urychlovacSPS, ktory injektuje do LHC).

Ozaj, ten ste mali "predladeny"?

>Takze prvy krok mame za sebou, ostava ich este asi milion :-)

Prave preto mi nie je jasne, preco musite z nich spravit prvych desat prave tento vikend .

Ale to je asi otazka na Tvojho sefa (ze ho pozdravujem, a ze teda to zmeskane pivo plati on - neviem ako je s Tvojou prepadnutou letenkou...)

wek