LHC prvy pokus JE TAM!!!

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 10 17:53:45 CEST 2008

medzi kazdym sektorom je mozne roznymi sposobmi zastavit zvazok s nizkou
destrukcnou silou. Injekcia prebiehaja postupne, najprv do prveho, potom
1+2, 1+2+3, 1+2+3+4...
Je to vidiet na fotkach ktore som posielal. Zelene ciarky predstavuju
priecnu polohu zvazku vo vakuovej komore. Cela dlzka urychlovaca je
linearne rozvinuta na sirku monitora. Su tam oznacene polohy
jednotlivych experimentov (8 pristupovych bodov).
b.

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/first_beam/