Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Září 10 14:51:27 CEST 2008

Ved prave preto som sa ozval. Lebo tie vypocitane hodnoty mozu byt aj o rad
mimo ozajstnych strat. Ak nedokazem urcit cos fi, tak nedokazem tie straty
vypocitat. Tak to jednoducho je.

                                                Milan  Mlynarčík