Ucinnost transformatoru bylo Trafa od SOS?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Září 10 14:33:04 CEST 2008

Čistě ze zájmu bych se pokusil získat relevantnější data, ale potřeboval
bych poradit, jak zobrazit na osciloskopu (jestli to vůbec jde) vstupní
napětí s obyčejnou sondou 10:1 a oddělovacím trafem.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |