OT: Octave

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Září 9 20:52:00 CEST 2008

Dobry vecer,

   chcel som si taktiez rozsirit obzory, ale zastavil som sa
hned na prvom priklade zo spominanej stranky. Asi mi dnes neako
nemysli, a z matematiky som nebol nikdy extra trieda, mozete mi
prosim niekto vysvetlit v akej sustave je hned prvy priklad?
---------
octave:1> 2 + 3
ans = 4
---------
Ak tie programy davaju take vysledky, asi zostanem u svojej
kalkulacky :-O

Slavo T.