Manual Dragon

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Září 9 16:18:16 CEST 2008

A PDF verze nevyhovi ?
Ja pouzivam tenhle, obsah je myslim temer totozny.
http://www.volny.cz/rollfree/dragon.zip

rollfree

********************

Zdravim vsetkych !

Kupil som programator Dragon a zisiel by sa k nemu nejaky sikovny navod. Bez
problemu som nasiel na
http://support.atmel.no/knowledgebase/avrstudiohelp/mergedProjects/AVRDragon
/AVRDragon.htm .
No pokusy ulozit to (aby bolo "po ruke" aj offline) boli doteraz neuspesne.
Zrejme je to tym, ze je to v Jave. Hoci tu stale citavam, aka je Java
"bohovska" (lebo je multiplatformna ), ja som so strankami s nou mal vzdy
iba problemy. Na starsich PC sa to zufalo vlecie atd.
Dokazete niekto poradit, ako to ulozit ?

                                                Milan  Mlynarčík

P.S.:  Pouzivam FF 2.0.0.14