RE: Grafická karta

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Září 9 07:10:44 CEST 2008

Tak se pripojim, synatorovi se prestala libit neplynula grafika, pujcil jsem
si od kamose AGP ale mam tam PCI Express, tu uz jsem objednal.... Ale chci
vyzkouset tu AGP u bratranka, nema nekdo prehled, jak je to s verzema AGP,
je to nejak zpetne kompatabilni a je to nejakym zoubkem blokovany, abych ji
neodpalil ve slotu s vetsim napetim? Mam dojem, ze AGP je dle nabidky karet
uz OUT a nehodlam to nejak dukladne studovat, cili chci to tam vrazit a
resit jde/nejde... Jen bych ji nerad odpalil.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Horák
Sent: Tuesday, September 09, 2008 6:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: Grafická karta

Zdravím,

měl jsem ještě nedávno také desku s PCIe v1.0a, konkrétně MSI K8N-Neo3
(MS-7135), a řešil jsem stejný problém s kartou Gainward BLISS 8866 -
8600GT PCIe 512MB DDR3. Na netu jsem se postupně dostal k tomu, že 8xxx
řada nVidií by měla fungovat v PCIE v1.0a a 9xxx řada, že spíše ne. Nakonec
mi stejně nezbylo než to risknout. A povedlo se. Takže tak.

Milan

Ondrej napsal(a):
> Těžko říci, protože i když je PCIe 2.0 zpětně kompatibilní, tak
> speciálně některé grafické karty mají problémy s PCIe 1.0 (PCIe 1.1 už
> je bez problémů). Viděl jsem to už párkrát řešit na různých fórech, ale
> teď si nemohu vzpomenout kde.
>
> OH

http://www.discomp.eu/p-13763/msi-p4m900m3-l-via-p4m900-s775-ddr2-vga-audio-
5-1-lan-matx.html