Nahrada tranzistora

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Září 8 22:16:27 CEST 2008

Bez toho aby som bol oboznameny s detailami: http://www.google.com/search?q=rca+transistor+67376 mi vratil okrem ineho na 5. mieste http://xoro3.tripod.com/elektronik/devreler/karsilik.pdf , co naznacuje ze ekvivalent by mohol byt 2N5630...

wek

PS. Mam taky pocit ze zo stran prevadzkovatela/admina boli male relevantne prilohy explicitne povolene... alebo som si nieco zle vysvetlil?