CPU Atom a MB pro nej

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 8 10:07:22 CEST 2008

Aha tak pak dejte vedet - me to zajima predevsim kvuli spotrebe a tim
padem i jak to topi.

Mam tady tu miniIntelskou desku, ale nakonec jsem ji dal manzelce do
stolniho PC, protoze spotreba je uplne stejna jako ma board Asus M2A-VM
a CPU AMD BE-2350 X2 a vykonove a moznosti rozsireni je to naprosto
jinde a rozdil v cene je prakticky minimalni (1600Kc kontra 2200Kc).

Tahle sestava zere prumerne (cca rocni prumer) 45W (2GB/800MHz RAM, DVD,
2xHDD SATA, zdroj Fortron 300W) a pritom na tom jede fileserver,
mailserver, apache (hostovano 5 domen) a mysql (data pro web + plus
zaznamy o meteomereni). Tohle vsechno tahle sestavicka zvlada s prstem v
nose. Navic ten procesor neni treba ani aktivne chladit.

Jedine minus je velikost desky a tudiz je problem to nekam vestavet -
stale shanim neco co vestavim do skrinky ve zdi a neupece se to - vykon
staci minimalni.

Radek Vicek