Jaky delic pro AD prevodnik

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Září 7 21:41:14 CEST 2008

Na FELu se to probírá v jednom povinném předmětu (4 semestr) a prakticky
se to dělalo v jednom dobrovolném předmětu. Bohužel tam měli jen 3
místné multimetry, tak jsem nemohl změřit přesnost na požadovaný počet
desetinných míst. No ale ono bez pořádné desky (realizovalo se to tam na
nepájivém poli) by to stejně nebylo nic moc.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |