Technick? pot??e s HDD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Září 7 21:15:19 CEST 2008

Jojo, vzpomínám si, když jsme kuchali nějaké disky, že tam byl v motoru
hall, dost mě to udivilo, ale myslel jsem si že je to pro rozběh. Vždyť už
před těmi "pár" lety byly kapacitní závody kdo dočůrá dál, takhle by jim
ležela poměrně velká kapacita ladem, to by managoři nepřenesli přes srdce.

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

  tim si prave nejsem uplne a zcela jist. Vim, ze jeden pomerne nedavno
rozebirany disk (tak 5 - 8 let stary) mel ze spindle motoru vyvedene krome
obvykleho vinuti jeste 2 tenke draty, ktere vedly do elektroniky na jine
misto nez do budiciho obvodu (a dokonce na tom paskovem vodici vedly
oddelene dosti sirokou mezerou). Sice jsem to uz neanalyzoval hloubeji,
ale domnival jsem se, ze to je prave index sensor. Pak by to vysvetlovalo
nutnost spravneho natoceni i v pripade jedine hlavy.