Svetelny ekvivalent LED voci ziarovke

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 7 21:04:30 CEST 2008

Aha, odvolavam co som odvolal... ale aj tak by ma zaujimalo ze ak to kupim od TME tak ci to bude prave ten kus z najlepsieho vyberu ("I1") so svietivostou "max", a ci bude mat Vf tych 2.9V pri If=350mA... ;-)

Mne gugl nejakym nedopatrenim nasiel datasheet od SLHNNWW511N0 ("warm white") a tie su ozaj len do 70lm/W tie naj naj najlepsie.

wek