RE:Par dotazu k Altium Designeru

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Září 7 10:43:52 CEST 2008

>Na to sluzi ROOM, je to ten otravny stvorec co sa generuje z kazdeho
>vykresu. Ano v navrhari PCB se tomu rika Class a lze v nem zalozit
>vlastni tridu treba zdroj a do te presunout soucastky zdroje, problem
>je, ze netusim jak to udelat v kreslici schemat na jednom vykrese.Pokud
>si udelam tridu v navrhari PCB tak se mi pri updatu ze schematu zrusi.

Par dalsich dotazu.
1. Pokud navrhuji PCB v ktere je cast soucastek galvanicky oddelena potreboval
bych definovat zonu ktera by urcovala galvanicky oddeleny prostro tak
aby zadny spoj z teto casti nezasahoval mimo tuto zonu, je v AD pro
toto nejaka funkce nebo to musim hlidat rucne?

2.Navrhuji pomerne mecanicky slozitou desku {ruzny prostor nad deskou
s tim, ze vyssi soucastky mohou byt jen nekde}, poreboval bych na PCB
radu pomocnych car, ktere by vymezovaly zony. Cary si nakreslim v Mechnical
Layer 1, ale narazim na to jak co nejednoduseji napriklad nakreslit
caru 20mm od leveho kraje desky, kdyz bod 0 0 je tusim v dolnim rohu
sheetu?

3.Lze pak nejak soucastky automaticky zarovnat na caru v Mechanical Layer?

Dekuji
WS