Jaky delic pro AD prevodnik

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 7 09:31:38 CEST 2008

Protoze me do docela zaujalo, koukal jsem se do nejakych datasheetu
pro PICy, ale mel jsem tam problem najit parametry ADC, tak jsem se
mrknul na ATMEGA8. Nepredpokladam ze by se to muselo nejak vyzname
lisit: rozliseni 10 bitu, "absolutni presnost" (vyjma reference)
3LSB. Pravda je, ze interni reference by vhledem k rozptylu nestacila,
ale jeji reseni uz neni soucasti dotazu - tam se resi delic, rep.
uprava vstupniho rozsahu. Reference je zrejme uz vyresena, ne? Jeste
snad ten vstupni proud (1uA). Tam se holt musi clovek smirit s tim, ze
mu potece delicem tak 0.5-1mA.

Lukas Burda