Jaky delic pro AD prevodnik

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 7 09:10:26 CEST 2008

> referencni napeti mate asi napajeci napeti 3,3V. Je "nestabilni" a pro "%
> mereni nepresne
> (ca. 2,5%).
Aha. No pokud PIC nema nejakou referenci, tak je asi pouzita externi
nebo autor umi stabilizovat napajeni lepe. Tezko se bude ptat, jak
zmerim neco s 2% presnosti, pri pouziti 2,5% reference.

> Delic ma chybu, protoze odpory maji toleranci.
> ADC neni linearni (2-3 digity pri 256 digitech je uz % ni chyba)
To same jako predtim. Tipuji ze pouzije odpovidajici 10bit a lepsi,
nebo to PICy take nemaji?

S teplotni zavislosti samozrejme mate pravdu. Nedoslo mi ze je to
delic 1/2, tedy asi dva rezistory z jedne role.

Lukas Burda