Jaky delic pro AD prevodnik

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 7 07:37:51 CEST 2008

Dobry den, no ja nevim, mozna kdyz ten delic postavite z termistoru,
tak se asi nebude chovat nejlepe, ale z rezistoru? 0,1% tolerance se
koupit da. Jakou to ma teplotni zavislost zjistite v katalogu - kolik
muze byt? desitky ppm? (nejak mi unika souvislost s protekajicim
proudem - to jako ze se to samo vyhreje?). Myslim ze do Vaseho 2%
pozadavku se musite vejit. (I kdyz tedy PIC neznam a nevim jak tam
funguje prevodnik a reference).

Luaks Burda