Externy disk

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Září 5 23:46:26 CEST 2008

Malý přehled vyšel na SWH
http://www.svethardware.cz/art_doc-6E4EB5CA5809A8DFC125749700453421.html
- 1 díl
http://www.svethardware.cz/art_doc-30F2858E6228A83AC125749700462856.html
- 2 díl
Test boxů je tam také, ale nechce se mi ho hledat.

Osobně si myslím, že na sdílení je nejlepší něco 2,5 inch jen s USB,
protože to připojíte kdekoliv a není třeba s sebou tahat těžký a objemný
síťový adaptér (kdysi jsem měl 3,5 inch box a adaptér byl velký skoro
jako půlka toho boxu). Teď mám WD Passport a maximální spokojenost
(hlavně má krátký USB kabel a nepotřebuje dva USB porty). A na ukládání
dat nemá IMO externí disk moc smysl - to si můžu dát rovnou do PC
interní disk a vyjde to levněji. Jinak USB je hlavně kompatibilní, ale
pomalé a zatěžuje během kopírovaní CPU, FireWire zatěžuje méně CPU a je
rychlejší a eSATA je SATA akorát s robustnějším konektorem a keblem.
Poznámka na závěr - zrovna tenhle WD box nemá kvalitní chlazení a tudíž
disk se v něm celkem zahřívá, což spolehlivosti zrovna neprospívá.

OH

balu@home napsal(a):
> pozeram sa po nejakom externom disku kam by som ukladal fotografie a iny
> material, ktory sa casom hromadi.
> Zaujal ma napriklad tento
> http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=374
> Maju ho aj v Ageme a ma okrem USB aj fire-wire a eSATA. Mate niekto s
> takymito diskami skusenosti?
> Hlavne ma zaujima ci ma vyznam kupovat nieco s inym rozhranim ako USB
> ktore je pekelne pomale na prenos velkych suborov. Dokaze to napr. cez
> to eSATA pretlacit tolko ako by bol ten disk namontovany v pocitaci?
> b.

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |