AVR DS1302 & SPI

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 5 14:45:06 CEST 2008

Dakujem.

>Okolnosti si u¾ pøesnì nepamatuji, ale urèitì tam bì¾elo pøeru¹ení od AD cca
>20x za ms a od èasovaèe 1x za ms. Nejsem si jist, ale mám dojem, ¾e u
>vìt¹ích rychlostí bylo nutno ve v¹ech obsluhách kromì SPI hned na zaèátku
>pøru¹ení zas povolit. - Pozor, tohle je nutné dìlat jen tehdy, pokud opravdu
>víte co dìláte:-)

Toto prave u '51 riesia tie vnoritelne prioritizovane prerusenia - a ani nemusite vediet co robite ;-)

>V pøeru¹ení od SPI byl (právì kvùli po¾adavku na kontinuální pøenos dat)
>první pøíkaz zápis odesílaného bytu. Na závìr se pøipravil byte pro dal¹í
>pøenos. Takto to mìl master i slave.
>
>Prakticky jde jen o to nad tím dùkladnì popøemý¹let.

Ano, to vzdy; a niekedy bohuzial z toho premyslania vypadne zaver, ze to nejde resp. ze to v sebe ma skryty potencialny zadrhel... Takze niekedy je mozno lepsie nerozmyslat... ked uz je ten piatok... :-P

wek