AVR DS1302 & SPI

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Září 5 14:36:37 CEST 2008

Okolnosti si už přesně nepamatuji, ale určitě tam běželo přerušení od AD cca
20x za ms a od časovače 1x za ms. Nejsem si jist, ale mám dojem, že u
větších rychlostí bylo nutno ve všech obsluhách kromě SPI hned na začátku
přrušení zas povolit. - Pozor, tohle je nutné dělat jen tehdy, pokud opravdu
víte co děláte:-)

V přerušení od SPI byl (právě kvůli požadavku na kontinuální přenos dat)
první příkaz zápis odesílaného bytu. Na závěr se připravil byte pro další
přenos. Takto to měl master i slave.

Prakticky jde jen o to nad tím důkladně popřemýšlet.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
Mozete prosim uviest konkretne okolnosti? Co robil master - netrvalo mu
prerusenie (kym spustil novy prenos) kvoli niecomu vyrazne dlhsie ako slave?
Mali ste aj ine prerusenia aktivovane? Ako ste sa zabezpecili voci vadne
prenesenemu byte (t.j. ze sa spustil prenos predtym ako stihol slave zapisat
byte do datoveho registra)?