AVR DS1302 & SPI

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Září 5 13:57:25 CEST 2008

Nasel jsem zajimavou inspiraci
http://www.mil.ufl.edu/~chrisarnold/components/microcontrollerBoard/AVR/
avrlib/docs/html/
Jinak se mi jedna o ATMEGA8,16,32 tam je to snad uz trosku HW vychytany,
ne? Zadne SPI enhanced mode to ale asi nema...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, September 05, 2008 1:40 PM
To: HW-news
Subject: RE: AVR DS1302 & SPI

No tak to si pozrite ako som v tom juni bojoval s tym I2C (linky do
archivu najdete v tom threade na mcu.cz), to Vas spolahlivo odradi...
:-(

Atmel je divna firma. Pozeral som si datasheet AT89C8253, a ten ma v tom
SPI aj "enhanced mode" ked je aj zapis double-buffered; naviac v '51 sa
vdaka prioriam preruseni da lahsie dosiahnut aj rozumna latencia
prerusenia...

wek