[OT] matematika (a taky ztraty v feritu)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Září 5 12:35:35 CEST 2008

V AR 1995/2 se píše:

Pv = 20 * (f / 25) ^ (x+1) * (B / 200) ^ y [mW, kHz, mT]
x je směrnice ztrátového činitele v okolí 25 kHz a obvykle je x = 1
y je v rozmezĂ­ 1,5 aĹľ 3 (obvykle 2)

Dále se píše, že v homogenním mag. obvodu jsou větší a  v nehomogenním
menší. Podrobněji je to celé v příslušném AR na straně 26.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |