[OT]: Polozi Cina Intel na lopatky?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Září 5 11:11:56 CEST 2008

Presne tak.
Dovolim si dve poznamky

1. Cina, presneji cinska lidova armáda je jiz nyní nejvetsi investor sveta,
odhaduje ze ze jeji investice mimo cinu presahuji rocni rozpocet USA tj.
bilion dolaru (brali se i investice v Hongkongu, který je dnes jiz z5 v
cine)
2. Patenty a tzv. ochrana dusevního vlastnictvi je to co naší formu
civilizace privede do pekla, cely vyvoj lidstva stal a stoji na tom, ze se
ucime jeden od druheho a poznatky ostatních nekam posunujeme, do tohoto
zavedeneho systemu jsme vlozili element, který rika, ze si napríklad lze
patentovat takovou kravinu jako je klávesa PgUp a PgDn (nejnovejsi paten
Microsoftu) a timto pak muzu buzerovat ostatní aby mi za genialni myslenku
platili. V nasi casti sveta jiz nejde o to neco vymyslet uvest na trh a
neustale udrzovat v takovem stavu abych byl nejlepší, nejlevnejsi zkratka
udrzoval se na spici, jde o to co nejrychleji dobehnout na patentovy urad a
pak se valet, vest minionove patentove spory a z toho zit.
3. Apropo kvalitni znackovy a nekvalitni cinsky vyrobek se dnes jiz v rade
pripadu lisi jen a pouze naklady na reklamu a nehorazne odmeny absolventu
MBA ve vedeni spolecnosti, ktera prodava znackovy vyrobek. Vyrobek sam se v
obou pripadech dela ve stejne fabrice v Cine. Osobne se cinanum divim, ze se
nevykaslou na addidas a nedelaji vlastní Paridas, lidi by to za ty prachy
kupovali tak jako tak.
.