[OT]: Polozi Cina Intel na lopatky?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 5 09:53:02 CEST 2008

to uz maju...
Clanok mi sice nejde otvorit ale podla toho co pises vravis ze vyvinuli
nieco co funguje rovnako ale na inej technologii. Presne to iste robi aj
AMD. Aky copyright?
Nijak sa Ciny nezastavam, problemy s dodrziavanim pravidiel nakladania s
dusevnym vlastnictvom su tam uz dost preflaknute. Ale uvedom si ze je to
suverenna krajina. Co sa deje na ich uzemi je cisto ich zalezitost.
Nemas ani ty ani ziadne svetove 'velmoci' ziadne pravo do toho
zasahovat. Jedine co mozes urobit je nedavat im pracu a nekupovat ich
vyrobky. To ale nikto nerobi, lebo za vyrobky vyrobene bez otrockej
prace, nicenia zivotneho prostredia a s platbami za pouzite patentov a
ochrannych znamok by si musel pekne priplatit. Spytaj sa ludi co si
chodia kupovat 4-pasikovy originalny adidas na trznicu preco to robia
ked si mozu kupit 3-pasikovy za 10 nasobnu cenu v znackovom obchode.
Na Cine sme uz tak zavysli ze keby  prestali dodavat tovar do zbytku
sveta tak ekonomika zrejme skolabuje.
Co s tym?