umirajici triak

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Září 4 23:21:23 CEST 2008

Ještě by možná ještě stálo za zvážení použít místo triaku tyristor(nebo dva
tyristory antiparalelně při ekvivalentní úpravě). Mají lepší parametry
Du/dt a navíc pokud chcete regulovat hlavně při malých otáčkách pak by vám
nevadilo jednocestné zapojení. Dříve se udávalo že zapojení s tyristory jsou
na regulaci motorku spolehlivější, jestli to platí i dnes je otázka.

Zdeněk