LVDS<->PECL konvertor

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 4 13:38:35 CEST 2008

pokial to potrebujes tak rychlo tak si to musis postavit sam. Skutocne
to fungovat bude, ked potrebujes len 200Mbps tak ani nepotrebujes ziaden
specialny plosak. Vezmes cip, vezmes univerzalny (alebo len holy)
plosak, napajkujes, na predny panel nahodis konektory a voila...
Obavam sa ze ti nic ine neostava... Pozri sa pre inspiraciu napriklad
sem http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/AN1568-D.PDF.
Ako to potom vyzera na doske mozes vidiet napriklad tu
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/ecl/ Vacsinou to robim(e) takto,
funguje to velmi dobre. Pracujes vo vyskume, vela veci si musis urobit
sam :-)
Upriamil by som pozornost na trimre L a H, ktorymi sa nastavuju
referencne logicke urovne a oneskorovaciu linku pre 'pulse stretcher' :-)
Mozes si objednat nieco ako toto
http://www.pulseresearchlab.com/products/categories/loglevtrans.htm ale
tipujem ze dodacia doba bude tyzdne az 2 mesiace (ako obvykle).
b.