nabijecka NiCd - 18V pack pro akuvrtacku

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 4 13:01:47 CEST 2008

Hmmm to je nejake divne - pokud si pamatuji dobre tak proces nabijeni
NiXX je endotermni (clanek by se mel teoreticky ochlazovat - pokud
Ri*Inab^2 neni vetsi nez to ochlazovani) a az v okamziku nabijeni maji
zacit topit.

Neohriva Vam ty clanky neco jineho nez samotny proces nabijeni? Me se
take hraly baterie, ale delal to ten levny cerny plastovy drzak s
nytovanymi pruzinkami - prechodove odpory na tom nytovani doslova palilo.

Radek Vicek